حوزه اجتماعی

آغاز عملیات اجرایی پروژۀ خیرساز پایگاه اورژانس ۱۱5 اسدآباد بخش رخ

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ۰۸:۱۵ | تعداد بازدید: 20

رئیس دبیرخانۀ امور مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از آغاز ساخت پایگاه اورژانس 115 جاده‌ای اسدآباد بخش رخ توسط خیر حوزه سلامت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی امور مشارکت‌های اجتماعی سیداحمد نظام گفت: این پایگاه  با اعتبار حدود  800.000.000  ریال توسط خیرنیک‌اندیش "حاج محمد جعفریان"  در حال ساخت است و به‌زودی شاهد بهره‌برداری از شانزدهمین پایگاه اورژانس دانشگاه خواهیم بود.

نظام ضمن تقدیر از کمک انسان‌دوستانۀ خیر محترم بیان کرد: حضور خیرین در دانشگاه  تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های بخش‌های مختلف حوزه سلامت منطقه دارد و بر همین اساس باید تلاش شود زمینه حضور فعال خیرین را بیشتر از گذشته فراهم کنیم زیرا توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست.

نظام با بیان این‌که باید زمینه و انگیزۀ مشارکت آحاد جامعه را در حوزۀ سلامت ایجاد کنیم گفت: اقدامات خیرین برای همیشه ماندگار شده و باقیات ‌صالحات است و امیدوارم خیرین نیک‌اندیش این سنت حسنه و ارزشمند را به فرزندان، بستگان و اطرافیان خود آموزش دهند تا این فرهنگ به نسل‌های بعدی نیز منتقل شود.