حوزه اجتماعی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه :

امور مشارکت های اجتماعی بازوی توانمند دانشگاه در راستای ارتقای سلامت جامعه محسوب می گردد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۱۳:۳۳ | تعداد بازدید: 10

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی تربت‌حیدریه در خصوص اهمیت امور مشارکت های اجتماعی بیان کرد:

امور مشارکت های اجتماعی در واقع بازوی توانمند دانشگاه در راستای ارتقای سلامت جامعه محسوب می گردد و این مقوله ی مهم تنها محدود به کشور ایران نمی‌شود؛ چرا که نظاره‌گر اهمیت فعالیت‌های این نهاد در دیگر جوامع بشری در سراسر دنیا هستیم و می توان متوجه این امر شد که تحقق اجتماعی شدن سلامت و حل مشکلات مربوط به آن، بدون زحمات این ارگان حیاتی، امکان پذیر نخواهد بود.

  به گزارش روابط عمومی امور مشارکت‌های اجتماعی دکتر قربانی در خصوص تاثیر کمک‌های خیرین در ارتقای سلامت، ضمن اشاره به انکارناپذیر بودن نقش خیرین و اهمیت حمایت‌های آنان در زمینه سلامت، افزود:

بودجه‌ای که به مبحث سلامت تعلق می‌گیرد به هیچ وجه در مقابل مشکلاتی که ما در جامعه با آن‌ها روبه رو هستیم،  قابل مقایسه نبوده و همواره نیازهای ما در این حوزه از آن بودجه‌ای که برایش در نظر گرفته می شود، بیشتر است. ماموریتی که در حوزه سلامت به عهده دانشگاه گذاشته شده، بدون کمک های خیرین به نتیجه نخواهد رسید؛ لذا جلب توجه و اعتماد خیرین امری ضروری است و تلاش مجاهدانه‌ی مسئولین  و نیز مشارکت دانشجویان را می طلبد.

وی ادامه داد: انجام نیازسنجی، برنامه ریزی و اولویت‌بندی پروژه‌های دانشگاه از جمله موارد موثر در جلب اعتماد خیرین است؛ چرا که نشان دهنده‌ی نظم و ارزشی است که مسئول برای کار قائل شده و باعث آسودگی خاطر خیر می‌شود.

سر تیتر خبر
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه :