حوزه اجتماعی

در مراسم انتخابات مجمع خیرین امید تربت حیدریه عنوان شد:

فرهنگ کار خیر، همان فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و خدمت بدون منت به جامعه است.

تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ ۰۹:۵۵ | تعداد بازدید: 24

 

به گزارش روابط عمومی نخستین نشست مجمع خیرین امید سلامت تربت حیدریه به منظور انتخاب اعضاى هیأت مدیره و بازرسین، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از خیرین نیک اندیش حوزه سلامت در حاشیه مراسم کلنگ زنی مرکز شیمی درمانی و رادیوتراپی خیر نیکوکار سرکار خانم زهرا برزگر در محل تالار همایش ابن سینا برگزار شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در این نشست با اشاره به اهمیت حضور خیرین در اجرای فعالیت‌های داوطلبانه در حوزه سلامت عنوان کرد:  امید است با همت خیرین  حوزه سلامت بیش از پیش شاهد ارتقاء کمی و کیفی خدمات ارائه شده به نیازمندان و رفع محرومیت‌های حوزه سلامت منطقه باشیم.

دکتر سعیدرضا قنبری زاده اظهار داشت: ظرفیت‌های موجود در حوزه سلامت و نیاز مبرم منطقه به توسعه‌ی خدمات  آموزشی، بهداشتی درمانی همکاری و مشارکت گروه‌های جهادی را می‌طلبد که هدف از تشکیل مجمع خیرین امید سلامت تربت حیدریه فراهم‌سازی بستری مناسب جهت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در توسعه امور مربوط به حوزه سلامت می‌باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم حضور خیرین در حوزه سلامت جریان‌ساز بوده و الگوی  سایرین قرار گیرد تا  بتوانیم از حداکثر ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و بدون شک ارتقای سطح سلامت منطقه  بدون مشارکت مردمی و حمایت خیرین تحقق نخواهد یافت.

گفتنی است در پایان مراسم، رأی‌گیری برای انتخاب 7 نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی‌البدل هیأت مدیره و بازرسان اصلی و علی‌البدل انجام شد و این مجمع اعضای هیات مدیره و بازرسان خود را شناخت.

 

 

سر تیتر خبر
در مراسم انتخابات مجمع خیرین امید تربت حیدریه عنوان شد: