حوزه اجتماعی

همکاران و شرح وظایف اداره سازمانهای مردم نهاد

Last Update: ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ۱۰:۳۳| تعداد بازدید: 61

ردیف

سمت

نام ونام خانوادگی

مدرک تحصیلی

1

رِئیس دبیرخانه مشارکت های اجتماعی

دکتر محمدحسین دلشاد

دکترای تخصصی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت

2

کارشناس هماهنگی امورتحقیق و توسعه SDH

_______

________

3

کارشناس امور اطلاع رسانی وطبقه بندی اسناد وشواهد

عاطفه اسداله زاده

کارشناس مامایی

4

کارشناس همکاریهای بین بخشی

نرگس باادب

کارشناس بهداشت محیط

5

کارشناس امور اجتماعی و آسیب های سلامت

مرجان کمالی

کارشناس بهداشت عمومی

6

کارشناس امور سازمانهای مردم نهاد وخیرین

فرزانه یعقوبی

کارشناس مامایی

 

شرح وظایف اداره سازمان مردم نهاد

۱. تبیین وضعیت موجود سمن ها و میزان موفقیت آن در تحقق اهداف مورد نظر و اعلام هرگونه تخطی و انحراف از اهداف و مأموریت های مورد نظر در اساسنامه

۲. هماهنگی جهت گسترش فعالیت سمن های محلی به استانی

۳. ایجاد کمیته هماهنگی بین سمن های دارای مأموریت و موضوع مشابه

۴. پایش و ارزشیابی به منظور رصد فعالیت سمن ها (از نظر رعایت مفاد اساسنامه، شفافیت مالی، پاسخگویی مناسب به ذینفعان)

۵. حمایت از برگزاری همایش های استانی توسط سمن ها

۶. کمک به سمن ها در برقراری ارتباط با سمن های مشابه در سایر نقاط کشور

۷. فراهم نمودن زمینه مشارکت اعضای انجمن های علمی و صنفی به منظور:
* آموزش جامعه تحت پوشش سمن
* آموزش دانشجویان و صاحبان حرف پزشکی از جمله آموزش مداوم جامعه پزشکی
* ورود اعضای انجمن های علمی و صنفی به هیئت مدیره سمن ها
* تعیین سمن های مورد نیاز با استفاده از اطلاعات و تجارب موجود و ترغیب اعضای انجمن های علمی- صنفی به تأسیس سمن های مورد نیاز و حمایت از ان ها
* حمایت از سمن ها در طراحی و اجرای پروژه های پژوهشی

۸. توانمندسازی سمن ها از طریق آموزش هیئت مدیره و هیئت مؤسس سمن ها

۹. ایجاد زمینه مشارکت سمن ها در برنامه های مختلف حوزه سلامت

۱۰. کمک به معرفی سمن ها توسط رسانه های مختلف از جمله رسانه محلی

۱۱. ایجاد هماهنگی و همکاری بین خیرین و سمن های سلامت جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز سمن ها

۱۲. حمایت از برنامه ها و فعالیت های جهادی سمن ها در حوزه های تخصصی مربوطه

۱۳. مستندسازی کلیه برنامه ها، فعالیت ها  و رویدادها مرتبط با سمن ها

۱۴. اجرای بسته های تکریم از سمن ها

۱۵. تدوین برنامه جهادی برای افزایش کمی و کیفی مشارکت های مردمی در حوزه سلامت

 

کارشناس امور اجتماعی  (کارشناس مشارکت های مردمی )

کارشناس امورمشارکت های مردمی

  1. حضور به موقع و حفظ نظم و انضباط محیط کاری
  2. پیگیری کلیه امور محوله در زمان مقرر تا حصول نتیجه
  3. پیگیری درخواستهای خیرین و موسسات خیریه و سایر بخش ها با هماهنگی قبلی و اطمینان از حصول نتیجه و انجام اقدامات مورد نظر و همکاری درانجام فعالیتهای مشترک
  4. پیگیری و همکاری در تهیه اخبار مشارکتها و تصاویر مربوطه ، همکاری در انتشار اخبار مشارکتها در سایت
  5. تهیه آرشیو منظم و منسجم از اطلاعات و فرم ها و مواردی که محول می گردد و تنظیم در سیستم کامپیوتر و جهت دسترسی و استفاده به موقع
  6. تنظیم بانک اطلاعاتی خیرین  پیگیری به موقع نواقص و موارد ضروری مربوطه و بروز رسانی اطلاعات مورد نظر
  7. حفظ و استفاده بهینه از وسایل و تجهیزات تحت اختیار
  8. همکاری با سایر همکاران در رابطه با دسترسی به اهداف مشارکت های مردمی
  9. همکاری در انجام کلیه وظایف و مسئولیت هایی که در روش های اجرای سیستم
  10.  هماهنگ کردن برنامه های ارسالی تا مقصد
  11. تلاش در جهت توسعه و ارتقاء مهارتها و آموزش های مرتبط با محیط کار و وظایف مربوطه
  12. پیگیری برنامه عملیاتی وزارت و اهتمام لازم در انجام و پاسخگویی
  13.  حسن خلق و جلب رضایت همکاران و ارباب رجوع ها و همکاری مناسب
  14. دارا بودن اخلاق حرفه ای و تاب آوری در محیط کاری
  15. ارتقاء مهارتهای فردی با شرکت در دوره های آموزشی
  16. هماهنگی لازم با همکاران در جهت بهینه سازی و پیشبرد برنامه های مدیریت و دانشگاه
  17. انجام مکاتبات مرتبط با حوزه و پیگیری لازم تاحصول نتیجه و اخذنتایج مورد انتظار

 

شرح وظایف همکاران واحد مشارکت های مردمی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

(سال 1402)

متصدی خدمات

 

  1. حضور به موقع و حفظ نظم و انضباط محیط کاری
  2. پیگیری کلیه امور محوله در زمان مقرر تا حصول نتیجه
  3. حفظ و استفاده بهینه از وسایل و تجهیزات تحت اختیار و نیز سایر بخش ها
  4. همکاری با سایر همکاران در رابطه با دسترسی و تحقق  اهداف مشارکت های مردمی
  5. همکاری در انجام کلیه وظایف و مسئولیت هایی که در مدیریت مشارکتها تعریف گردیده است.
  6. تحویل نامه های مدیریت به بخش های مختلف و ثبت در دفتر ارسال مراسلات

7- تلاش در جهت توسعه و ارتقاء مهارت ها و آموزش های مرتبط با محیط کار و وظایف مربوطه

8-  نظایف و گردگیری کلیه اتاق های مشارکتهای مردمی  به صورت روزانه  

9-  نظافت درب وپنجره ها به صورت هفتگی

10- مرتب کردن انبار و تهیه لیست موجودی انبار

11- حسن خلق با مراجعه کنندگان دفتر مشارکتها

12- حسن خلق، جلب رضایت و همکاری مناسب با همکاران

13- پیگیری مجوزها تا حصول نتیجه

 

متصدی دفتری

 

  1. حضور به موقع و حفظ نظم و انضباط محیط کاری
  2. پیگیری کلیه امور محوله در زمان مقرر تا حصول نتیجه
  3. پیگیری درخواستهای سازمان های مردم نهاد و سایر بخش ها با هماهنگی قبلی و اطمینان از حصول نتیجه و انجام اقدامات موردنظر
  4. نظارت و پیگیری اخبار مشارکتها ، تهیه خبر و انتشار اخبار مشارکتها در سایت و تصاویر مربوطه و ارتباط گیری با همکاران روابط عمومی دانشگاه
  5. اهتمام لازم در تهیه آرشیو منظم و منسجم از اطلاعات و فرم ها و مواردی که محول می گردد و تنظیم در سیستم کامپیوتر جهت دسترسی و استفاده به موقع
  6. حفظ و استفاده بهینه از وسایل و تجهیزات تحت اختیار و نیز سایر بخش ها
  7. همکاری با سایر همکاران در رابطه با دسترسی و تحقق  اهداف مشارکت های مردمی
  8. همکاری در انجام کلیه وظایف و مسئولیت هایی که در ماموریت های مدیریت مشارکتها تعریف گردیده است.
  9. -هماهنگی مکاتبات محوله و همکاری در ثبت کلیه نامه های وارده و صادره در دفتر اندیکاتور و کنترل ضمائم مربوطه و پیگیری تا حصول نتیجه
  10. تلاش در جهت توسعه و ارتقاء مهارتها و آموزش های مرتبط با محیط کار و وظایف مربوطه
  11.  پیگیری و انجام برنامه راهبردی و  عملیاتی دانشگاه و وزارت
  12.  حسن خلق، جلب رضایت و همکاری مناسب با همکاران
  13.  انجام نامه های اداری و پیگیری تا حصول نتیجه
  14. برخورداری از اخلاق حرفه ای و تاب آوری در محیط کاری
  15. ارتقاء مهارتهای فردی با شرکت در دوره های آموزشی
  16. هماهنگی لازم با همکاران در جهت بهینه سازی و پیشبرد برنامه های مدیریت و دانشگاه